W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Stanowisko ds. Smart City, współpracy gospodarczej i zagranicznej

Zgodnie z § 28 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Zduńska Wola:

"Do zadań i kompetencji Stanowiska ds. Smart City, współpracy gospodarczej i zagranicznej należy w szczególności:

  1. inicjowanie, wdrażanie i koordynowanie innowacyjnymi projektami typu Smart City;
  2. analiza i identyfikacja potrzeb mieszkańców w zakresie rozwiązań Smart City;
  3. inicjowanie inteligentnych rozwiązań informacyjno-komunikacyjnych, w tym obsługa infokiosków przy współpracy Działu Informatyki;
  4. inicjowanie działań oraz programów wspierających innowacyjną przedsiębiorczość;
  5. organizowanie i prowadzenie spraw związanych z promocją gospodarczą Miasta;
  6. współpraca z startupami, uczelniami, a także instytucjami o zasięgu krajowym, regionalnym i lokalnym działającymi w sferze rozwoju i wspierania przedsiębiorczości oraz gospodarki;
  7. współpraca z Radą Gospodarczą przy Prezydencie Miasta Zduńska Wola, w tym obsługa organizacyjno-administracyjna jej posiedzeń;
  8. współpraca ze strefami ekonomicznymi, a w szczególności z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną, a także Łódzką Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości i Polskim Funduszem Rozwoju S.A.;
  9. organizowanie spotkań z przedsiębiorcami w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, w tym inicjowania prowadzenia działalności gospodarczej z uwzględnieniem wsparcia finansowego, kreowania przedsiębiorczości, promowania oferty inwestycyjnej Miasta, zapewnianie udziału w akcjach nakierowanych na innowacyjność i rozwój gospodarczy regionu, w tym poprzez:
    1. prowadzenie „bazy ofert” terenów i obiektów nie będących własnością Miasta przeznaczonych na cele inwestycyjne, w ramach zawartych porozumień z Miastem, przy współpracy z Biurem Gospodarki Nieruchomościami,
    2. prowadzenie w formie elektronicznej oferty inwestycyjnej Miasta, przy współpracy w tym zakresie z Biurem Gospodarki Nieruchomościami,
    3. prowadzenie punktu obsługi inwestora i informacji gospodarczej (w szczególności poprzez udzielanie zainteresowanym podmiotom informacji o warunkach i możliwościach prowadzenia działalności gospodarczej i inwestowania w Mieście, dostępnych instrumentach wsparcia, zachętach inwestycyjnych, w tym prezentacja posiadanej przez Miasto oferty inwestycyjnej) w ścisłej współpracy z pracownikami pozostałych komórek organizacyjnych;
  10. organizowanie i prowadzenie spraw związanych ze współpracą zagraniczną, w tym z miastami partnerskimi i zaprzyjaźnionymi;
  11. obsługa kontaktów zagranicznych Miasta, w tym nawiązywanie nowych kontaktów;
  12. prowadzenie spraw związanych z udziałem Miasta w związkach międzygminnych;
  13. przygotowywanie i aktualizowanie aktów prawnych w zakresie konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla Miasta;
  14. wspieranie komórek organizacyjnych w zakresie przeprowadzanych przez nie konsultacji społecznych, w tym ich opiniowanie, ewidencjonowanie i monitorowanie;
  15. współpraca z Biurem Strategii i Rozwoju Miasta w zakresie prowadzonych działań na rzecz rozwoju Miasta;
  16. współpraca z Biurem Strategii i Rozwoju Miasta w zakresie uchwalonych i projektowanych strategicznych dokumentów rozwojowych Miasta."

Przy znakowaniu spraw Biuro używa symbolu „SGZ”.

Michalina Łagunionok

Główny Specjalista
Inkubator Inicjatyw Społecznych, ul. Łaska 38
Telefon kontaktowy: 43 825-02-34 lub 43 825-02-00 wew. 234
Adres e-mail: m.lagunionok@zdunskawola.pl


Powiadom znajomego